Informacja dotycząca rekrutacji
Zgodnie z zasadami postępowania rekrutacyjnego w roku 2020/2021 zgłoszenie uczestnika na zajęcia stałe odbywa się za pośrednictwem internetu.
Prosimy o wypełnienie ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNEGO online (zgłoszenie będzie dostępne od 15.06). Zgłoszenie będzie zawierać podstawowe dane pozwalające zapisać dziecko na listę i skontaktować się z Państwem w razie potrzeby. By wziąć udział w rekrutacji należy wypełnić osobne zgłoszenie na każde zajęcia. Liczba wolnych miejsc jest uzależniona od liczby deklaracji potwierdzających kontynuację uczestnictwa w danych zajęciach.
Postępowanie rekrutacyjne jest prowadzone po złożeniu zgłoszenia online oraz wypełnieniu dokumentacji przez rodzica/opiekuna prawnego lub kandydata pełnoletniego.
Wzór obowiązującej dokumentacji określa załącznik w Zasadach prowadzenia postępowania rekrutacyjnego do Młodzieżowego Domu Kultury Nr 2 na rok szkolny 2020/2021.
Wypełnione dokumenty należy złożyć w sekretariacie placówki lub przesłać pocztą na adres placówki.
Wypełnienie zgłoszenia nie jest jednoznaczne z przyjęciem dziecka do stałej grupy. Lista osób przyjętych zostanie ogłoszona po posiedzeniu Komisji Rekrutacyjnej, która weźmie pod uwagę wszystkie kryteria wynikające z procedury rekrutacyjnej.
Harmonogram rekrutacji w roku szkolnym 2020/2021
1. W terminie od 15.06 do 25.08.2020r. do godz. 16:00 nastąpi wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyjęcie do MDK nr 2 wraz z załącznikami.
2. W dniach 26-28.08.2020r. odbędą się posiedzenia Komisji Rekrutacyjnej.
3. W dniu 31.08.2020r. o godz. 12:00 nastąpi podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
4. Od 01.09.2020r. rozpocznie się nabór uzupełniający na wolne miejsca.