Warsztaty CARVINGU - RZEŹBA Z OWOCÓW I WARZYW
W dniu 12 i 13 listopada odbędą się w Młodzieżowym Domu Kultury Nr2 w Poznaniu, ul. Za Cytadelą 121 warsztaty - CARVINGU - RZEŹBA Z OWOCÓW I WARZYW.
Zapraszamy młodzież gimnazjalną, ponadgimnazjalną i dorosłych.
We wtorek, 12 listopada - warsztaty odbędą się od godz. 12:30 do godz. 16:00 - są jeszcze wolne miejsca, w środę warsztaty odbędą się od godz. 16:00 do godz. 19:00 - wolnych miejsc już nie ma.
Miejsce: MDK2, sala Nr 114
Koszt uczestnictwa: 25 zł.
Prosimy o zabranie z sobą małego, ostrego nożyka, najlepiej ostro zakończonego.
Warsztaty poprowadzi Pani Ludmiła Chakunova z Białorusi.
Bardzo prosimy o zgłoszenie uczestnictwa koniecznie do czwartku, 7.11.2013 z uwagi na konieczność zakupienia odpowiedniej ilości owoców i warzyw.
Zgłoszenia:
Anna Przybylska, tel: 606982153
e-mail: 
