WARSZTATY MAMY PROJEKT! MIASTO NA OKRĄGŁO
Zapraszamy na warsztaty MAMY PROJEKT!
Miasto na okrągło - warsztat architektoniczny
sobota, 2 grudnia 2017 r., godz. 9:30 - 12:30, s. 114
Wyobraźcie sobie, że żyjecie w mieście, w którym są same okrągłe budynki... Rotundy, okrąglaki, kopuły, osiedla w kształcie okręgów. Nawet ławki są owalne. Spróbujemy zaprojektować takie miasto podczas warsztatów. Zastanowimy się, czy byłyby nam w nim przyjemnie.
Jeśli macie w domu niepotrzebne rolki po papierze toaletowym, to przynieście je na warsztaty. 
UWAGA! Obowiązują stroje robocze.
Wpłata na zajęcia: 10 zł / koszt materiałów plastycznych
Więcej informacji i zapisy: Dobromira Szydłowska, 
